Havsdjur ska skydda flottbas mot terrorister

13Feb07

delfiner.jpg

Den amerikanska marinen vill skicka specialutbildade delfiner och sjölejon för att bevaka en flottbas utanför Seattle i nordvästra USA. Men förra gången stoppades planerna av djurrättsaktivister… Delfiner är specialtränade för att till exempel upptäcka och markera dykare genom att släppa en radiosändare, berättar Tom Lapuzza, talesman för marinens program för träning av marina däggdjur… Programmet har varit i gång sedan 1960-talet och omfattar i dag runt 100 delfiner och sjölejon. De flesta av dem finns på anläggningen i San Diego medan ett 20-tal är stationerade i Georgia [citat från SvD, även i Sydsvenskan].

One Response to “Havsdjur ska skydda flottbas mot terrorister”

  1. 1 Thunder/FOOL;)Lazy

    Vilka ska skydda alla djuren från torpederna och alla kemikalier och utsälpp av olika sort som dödar så mycket av DjurLivet RUNT alla flottbaserna??

    Samt all vet ju hur man lättast promenerar förbi vakthundar av schäfer och dobermanns mfl utan risker så säkert finns det väldigt enkla sätt även mot stackars utnyttjade djur som INTE vill kriga men luras allt är ”Lek” samma som USA utbildar ju barnSoldater i sk Militärskolor lata föräldrar oftastskickar ”problembarn” till i UNGA år

    så INTE bara ÄCKLEN i Afrika som har barnSoldater och i Israels kallas de ”Pionjärer” dvs alla de som sänder sina barn till summercamps i Israel från världen gör ju olika..vissa hamnar på Kibbutzer som ni väl vet Skåningen i NazistRöreslen som är FrämlingsLegionär och ZIONIST så hans tillbedjan till Nazisternas samarbetsparti Nationella Fronten i Frankrike det SKRÖT Bonniers Journalist i Illustrerad Vetenskap om och han John ”Dore” (Dåre kallar jag honom eftersom hans ALIAS dvs falska namn som FrämlingsLegionär vart just Dore han JÄMFÖRDE FrämlingsLegionen som att ”LEVA PÅ EN KIBBUYZ i Israel” så Kristna nazist ZIONISTER av Adlers Erik sort som skröt han SKJUTIT Icke Vålds Demonstranter på SKOJ som Värnpliktig Prickskytt i IDF Israels arme och önskade göra detsamma med MIG och han var ”DjurVän” & Amnesty medlem den ”Kristne” Adler och han TILLÄTS Mordhota och massmordsuppmana på passagen debatt utan att ens Riskera anmälas.FY FAN säger jag bara

    Här Kopia av andra ord till Olika andra jag vill ”Låta Flyga” om de tillåts;( sitter som en ”GuldFisk” INLÅST i Mäktig GlasBubbla FY fan för det ni SS ORANGA BORGERNA & era Stalinist Zionist polare

    Fatta jag avskyr att INTE veta om Dessa orden NÅR Äkta sossar eller Redigerings Filtreras av ORANGA SS Nazister INNAN ni tillåts läsa dem;(

    jag kommer sända samma till Vänsterpartiet & Mp & Kp i HOPP de ska få dem men VET EJ ju så Titta på Tilläggs orden mina till ORD jag sände Regeringen Beatrice Calle B & ODENborg

    Tänk om ZIONISTER av Blå sort Tvingades genom samma ”NålsÖga” innan säkertjänster så MÅNGA Spioner & Förrädare ni då skulle hitta samma med nazisterna som Befälen tycks GILLA anställa;(

    Tänk på att NI skadar Moder Svea på Många sätt

    Jag vore tacksam om ni slutar och jag HOPPAS faktiskt MODIGA SocialDemokrater STOPPAR ditt IDIOT Förslag till GrundlagsÄndring då jag ju VET vilka nazze Nät Händer NI Överlämnat mig i alla åren;(

    Tänk på att ”ALLIANSER” som blir 2Partisystem gillas ENDAST av de som VILL HA FÄRRE att Korrumpera så INSE att V & Kp & Mp de MÅSTE Klara Vinna sina EGNA Röster med Levande Folkligt Demokratiskt EXAKT som ni och NI kan LÄTT bli STORA som för om ni bara slutar tänka ”taktiskt” osv;(
    Men så klart makten framförallt som är karriärister & Lätt Mutade sossepampars ENDA LedStjärna sedan Göran Persson gang tog makten;(

    Varför Är du fd Folkpartist Segeanten & DjurGårds maffioson Ohly LYDIG de Stalinist ZION som vill MINSKA Demokratin och som LURADE DIG skrika Kommunist som Folkpartiets ANARKISTER & ZIONS RödStjärnor VILLE + skapa USA 2parti system via ALLIANSER som allt börjar som sedan blir ”Klumpar”

    En fråga visste INTE ni det Folkpartist Fascisterna som styrde HONOM Visste dvs att Bouve var stalinist ZIONIST??

    Mina ord med tanke på att mobilsamtal varnade mig en ”pål” på väg för att mörda mig osv;( allt gör mig extra ledsen då jag VET VILKA Höger som Utnyttjat den ”Kristne ZIONISTEN Pål och skadat honom allvarligt

    Tänk på att BLIR jag mördad så INSE att ZIONS Ultra Höger ÄR skyldiga samt OM era KUNNAT Rota Runt Anna Lindhs mördare som så BRA INFÅNGADES och Hitta allt RUNT honom så ni HITTAR de som PROGRAMMERADE det Fega aset hade MÅNGA Fler andra Mord Förhindrats ser ni

    Tänk så OTÄCKT jag BOR i sverige men SITTER i Mäktigare NätHänder som tycks DÖLJA ord även FRÅN era Vårt största parti i Sverige så fatta min STORA sorg när mil.se svarar NEJ på dessa orden det bevisar bara att de & SÄPO fortsätter FÖRA många av er Olika bakom Ljuset så ni ser INTE Träden för skogen

    JO faktiskt är det så och det du & andra nu ser tex aktioner i NordItalien mm det är bara Illusioner för INSE Revolutionära Cellerna var ALLTID Höger styrda ANARKISTER samt fråga dig varför ERA nazister INTE kallas kapitalistiska Terrorgrupper medan Anarkisters Vänster Röda Brigaderna i Israels Regi kallas Kommunistiska TROTS de inte är det i annat än ytterVerks Ideologin i syfte få många Gratis Armeer från Vänster och varför TROR ni de skulle vara Intresserade av att Attackera FÖRLORAREN Berlusconi som SNART ändå kommer TVINGAS inför Domstol och FÄLLAS för alla brotten han begått så hans ”sjukdom” i TV mm var bara som Pinochets dvs för att få SvepSkäl att Undvika Italienska Domstolar så de ENDA som NU är Intresserade av att Mörda Berlusconi är MAFFIAN och INTE Kommunister så om de 15Anarkisterna hade accepterat ett Uppdrag av maffian att TYSTA Berlusconi de FRUKTAR ska avslöja alla dem i Domstol och Köpa sin EGEN ”AnsvarsFrihet” för Brotten han BEGÅTT som PartiLedare Rika ÄCKLIG MediaMogul mm + Som PremiärMinster som RUINERAT Italienska Folket och STULIT ENORMA summor så fatta NÅGON gång för fan


Kommentera

